Pre-Weds Pudin & Tikah

|



P: pul... ko free tak petang lepas kija ni?
E: owh.. pudin.. sal beb? tade ape pon..ilek2 jerr..
P: cantek lar...leh mintak tulun skit, mintak tolong ko amik gmbr ktrg bleh?
E: owh.. ko nk wat mcm ala-ala pre-weds ker? haha.. tadahal beb.. ader port best?
P: ermm.. klu kt Teluk Kalong amacam?
E: ehh..mane tu? jauh tak? best gak tu.. aku pon blum penah p sane tu...
P: dekat jer.. k nnti petang aku amik ko
E: okehh.. berehhh
P: bereehhh


so.. dorg pon siap2... then petang tu g amik aku kt umh.. layan nek kete turbo pudin vrrrooommm2... smpi pntai teluk kalong... erkk.. dekat jer dgn ET nih.. patut arr.. aku je xto.. ish2.. so.. ktrg.. lepak2.. kejar sunset, kununnye nk carik mood sunset... tp xpat la pulak.. awan time tuh.. ader sedikit suramm...so.. ni je lar.. yg termampu.. heehe...then.. baliknye.. pekene dinner dekat Sri Kalong, mantap.. thanks korg.

k hope for the best for korg..slamat berbahgia hingga ke jinjang pelamin...




---

|Pudin | Tikah | Epul | Pantai Teluk Kalong | Kemaman | Terengganu | Sunset | Portrait | Couple | Lovely |D50 | 50mm f1.8 | SB600 | 

7 comments:

Zaifull said...

sape ni ekk??? cam kenal jerrrr
hahahaha

SyaifulHS said...

haha... tahnye.. jumpa mana tah nih.. hehe

Jay said...

niceee aku suke yg background ade waves tuh...terasa serene sekali.

Zaifull said...

ko suka background ke orang yang kat depan background tu?? jangan wei! tunang orang tu

SyaifulHS said...

@jengae <-- thanks sis.. heee,

@zack <-- hahhaa.. jengae pon tunang org jugak kn? yer ker sis? heee...

Jay said...

eh masuk fb lak komen kau ni. aku agak jela datang dr blog kau..
ape benda yg korg rapukan aku tunang org ni..epul ni jgn bawak 'false alarm' kepada munyit2 diluar sana ye. nede aku da tunang!!! LOL!

dan ye aku suke Background itu dan gambar itu secara keseluruhannya SAHAJA. = ="

nick andika said...

benci ah aku dgn ko nye lighting. bapak lawa. ahhh.. benci jugak!

jengae: ko dh tunang ke? hahahaahahaha.. suke2 ati ko jer epul ckp jengae dh tunang. hahahaah.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails